lauraniy

Alla inlägg under maj 2013

Av Laura Niy - 23 maj 2013 16:11

   

Hej mina underbara, nu så är jag med mina galna kompisar judith och ketsia. Men kommer skriva mer i mon efter som jag åker på söndag så kommer jag att blogga mycket sen när jag kommer hem. så hejdå  


Av Laura Niy - 18 maj 2013 14:52

hej alla underbara, ville bara säga att i morgon om jag har tid så kommer jag att svara på era frågor som ni har skickat in på kik. men idag så köpte vi biljetterna till belgien, vilket betyder att vi åker nästa vecka. och det betyder också att jag inte kommer att blogga på ett tag.men när jag kommer tillbaka då kommer jag att blogga om vad jag gjort där och mera. så skriver mera sen   

Av Laura Niy - 15 maj 2013 20:33

hej alla underbara, idag så har jag inte så mycke tid så jag tipsar om en bra Justin Bieber blogg som min kompis har den heter fames.se/justinbiebers. Den här bloggen borde alla BELIEBER läsa, den är jätte bra. ( själv är jag en jätter BELIEBER och läser den nu) hejdå alla skriver mer i mon när jag har tid puss.

Av Laura Niy - 13 maj 2013 20:40

Hej alla underbara, jag och min kompis Kelly var nyss ute och joggga. Först så jogga vi 8,6km sen körde vi lite styrke träning och sen joggade vi lite till. Så just nu så ska jag duscha och sen hoppa in i sägen,för är sssååå trött. Skriver mer sen. Ses

Av Laura Niy - 13 maj 2013 17:42

Hej alla underbara,förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Men det är för att, t.ex vi har haft rätt så många läxor.Men i morgon så ska jag och min kompis ha praktik på valonen.(det är ett ställer där de gör bakelser) det kommer bli roligt hoppas jag. Men skriver mer i morgon om hur prakriken gick. Ses

Presentation

Laura Niy
Black Moustache

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards