lauraniy

Alla inlägg under april 2013

Av Laura Niy - 29 april 2013 17:16

hej alla underbara,ja som sagt så skulle jag ha gjort ett inlägg med Justin bieber bilderna från konserten,men som sagt så har jag inte hunnit och jag har haft mycket för mig så när jag får tid då kanske jag lägger upp bilderna.skriver mer sen.  

Av Laura Niy - 28 april 2013 20:25

Hej alla underbara,förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Men det är för att jag har haft mycket för mig så jag har inte hunnit. Men i dag så var jag med Nilla och Ketsia. Vi var ute och så har vi gjort andra saker också. Skriver mer sen ses.

Av Laura Niy - 22 april 2013 11:43

hej alla underbara, om typ 8 timmar så ska jag på BIEBER konserten    . aaawww jag längtar skit mycket.och i mon så åker jag hem till fagersta,och över mon så ska jag till skolan. skriver mer sen. kommer lägga ut bilder från konserten i mon när jag kommer hem för snart så kommer jag åka till globen och konserten slutar sent så jag kommer vara trött. så håll utkik i mon.

Av Laura Niy - 21 april 2013 18:10

hej alla underbara,nu så är jag i stockholm,hos  min syrra och i morgon så ska jag på Justin biebers konsert. jag längtar så mycket att jag till och med har BIEBER FEVER   i dag så har jag inte gjort något speciellt, utan bara suttit på tåget i 2 timmar sen åkte jag bil till min syrra. och nu sitter jag och bloggar. skriver mer i mon före och efter konserten. kommer kanske lägga ut bilderna från konserten redan i mon. men än så länge så ha det fett bra.

Av Laura Niy - 20 april 2013 10:29

sorryför att jag inte bloggade igår,men det var för att jag tog bort mina flätor. och det tog 7 timmar så då var jag trött så jag gick och duschade sen gick jag och la mig. I morgon ska jag åka till stockholm och jag kommer tillbaka på onsdagen så då kanske jag bloggar då. skriver mer sen     

(gammal bild på mig)

Av Laura Niy - 18 april 2013 18:38

Hej idag har jag varit med Judith och Ketsia. Först var vi hos mig sen gick vi och köpte godis och dricka. Sen åkte vi lite longboard.och nu sitter jag och skaut och springa men före det ska jag träna lite.

Av Laura Niy - 17 april 2013 18:29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fattar inte att jag kommer se justin bieber   


TACK VÄRLDENS BÄSTA mAMMA FÖR BILJETTEN   UTAN DIG SKULLE MITT LIV VARA SKIT   


Av Laura Niy - 16 april 2013 20:05

Hej alla underbara nu så har jag varit med Judith och ketsia det var jätte roligt vi skrattade och sen gick vi hem men istället för att vara inom hus så gick jag och ketsia ut och åkte longboard. Och nu så sitter jag i mitt rum och bloggar

Presentation

Laura Niy
Black Moustache

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards